Variomat BGM PRO V2 for Piaggio 250-300cc Quasar
270,00 €
Variomat BGM PRO V2 for Piaggio 250-300cc Quasar
Rok dobave 5-7 delovnih dni
Opis
Variomat BGM PRO V2 for Piaggio 250-300cc Quasar
variator BGM PRO V2 za Piaggio 250-300cc Quasar GTS250 / 300 i.e., GTV300, Super 300, GTS HPE Touring, SuperSport, SuperTech Euro4
BGM PRO Vario-kit z izjemno dolgim razponom prenosa, popolnim vlekom in visoko močjo zadnjega kolesa.
BGM Vario uporablja krajši (s kevlarjem ojačan) klinasti jermen, kot je običajno za motorje Quasar. To omogoča, da BGM deluje v veliko širšem razponu razmerij, ne da bi klinasti jermen pasel ohišje, kot je to na primer pri Malossi Vario. Posledično lahko BGM Vario prevaja bistveno dlje, ne da bi se moral motor vrteti višje. Velika prednost, še posebej, ko je motor dodatno nastavljen. Pri seriji vario motor teče v omejevalniku bistveno prej. Moč se, gledano na hitrostni osi, tako drži precej dlje, kar se pozna pri višji končni hitrosti.
Nešteti preskusi na dinamometrih in na cesti so pokazali, da motorji Quasar s prostornino 250/300 kubičnih centimetrov ne potrebujejo trše ali drugačne protitlačne vzmeti od standardne. Celotna moč motorja se torej ne izgubi v toploti zaradi trenja, ampak konča tam, kamor sodi: na zadnjem kolesu.
V primerjavi s setom Polini BGM Vario ne deluje pri umetno povečani hitrosti, da bi ujel učinek aha. Polini Vario svojo (pre)visoko hitrost žal kupi s slabšim izkoristkom.
Ohranjanje enake hitrosti pospeševanja kot standardni motor pomeni, da BGM Vario ne obremenjuje več motorja in je dovajanje moči prijetno linearno. Pri vsakodnevni uporabi postane superiornost BGM Vario jasna v neposredni primerjavi 1:1.
Obseg dobave
variator
sprednji škripec
Klinasti jermen: ojačan z aramidom (Bando)
Uteži:
21x17mm 11,5g (250cc)
21x17mm 13,5g (300cc)
Distančniki za jermenico: med pušo in prednjo jermenico 1x 1,3 mm, 1x 1,0 mm
(obe podložki morata biti montirani)
Distančna podložka za jermenico: med pritrdilno matico in sprednjo jermenico 1x 1,0 mm
OPOMBA: Pogonski sklop motorjev Piaggio Quasar (kot so vgrajeni v modele Vespa GTS) rad ropota v prostem teku. V tem primeru klinasti jermen pod določenimi pogoji obremenitve zlahka zadene vodilno jermenico. To je postavil Piaggio točno iz tega razloga, da se zgornji in spodnji del klinastega jermena ne moreta dotikati. Številna nova vozila zato oddajajo te zaznavne, a neškodljive zvoke.
Po montaži Sportvaria Polini (RP241719) ali BGM (BGM2311V2), ki oba delujeta s spremenjenim klinastim jermenom in s tem nekoliko strmejšim kotom Truma, lahko zato pride tudi do rahlega razvoja hrupa v prostem teku oz. majhna obremenitev. Šumi so tehnično popolnoma nekritični in ne predstavljajo okvare.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.
anze
zelo dober doseze visoke hitrosti
Matevz
Koliko kilometrov zdrzi ta kit in katero gred je potrebno kupiti
Matevz
Koliko kilometrov zdrzi kit
leo
izdelek je odličen
Jerry
Nice
cebasekpatrik@gmail.com
Perfekten na airsal 65cc ,delorto 15/15
cebasekpatrik@gmail.com
Imam enekega na A3 automatiku .boljše diha in ima boljši zvok priporočam airsal 65cc,delorto 15/15
Lovro
Good
Nejc
Pozdravljeni zanima me semering prednjih vilic apn 6 stari tip
danejbergles@gmail.com
A to je treba pol zraven še zamenjat mašino ko daš 70cc cilinderkit na tomosa flexerja ?