Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.frcomoto.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Vsak obiskovalec in uporabnik spletne strani frcomoto.si se strinja z vsemi splošnimi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni strani frcomoto.si. Če se NE strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, vas naprošamo, da zapustite spletno mesto!

Upravljavec spletne trgovine:

Spletno trgovino www.frcomoto.si upravlja podjetje FRČO MOTO TRGOVINA in VARNOST DOMA – Boris VODUSEK s.p.
Tovarniska ulica 9, 2319 Poljčane, Slovenija.
Mobilni telefon: 041/707-219
Davčna številka: SI34907807 (zavezanec za DDV)

DOSTOPNOST PODATKOV (povzetek zakonodaje):

FRČO MOTO se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra itd.),
Kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
Bistvene značilnosti blaga (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
Dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
Pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
Cene (jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti, ali že vključujejo davke in stroške prevoza),
Način plačila in dostave,
Časovno veljavnost ponudbe,
Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
Postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV:

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba pogosto in hitro spreminja.

NAČINI PLAČILA:

FRČO MOTO omogoča 4 načine plačila:

Z gotovino ob prevzemu paketa (plačilo dostavljalcu) – PLAČILO PO POVZETJU. Možen dodatni strošek ob dostavi.

Z nakazilom – PREDPLAČILO (brez dodatnih stroškov) na TRR račun FRČO MOTO:
Številka računa: SI56 0441 1011 3643 723, odprt pri Banki Nova Kreditna banka Maribor d.d. Po ponudbi/predračunu (oddano naročilo velja kot predračun).
PayPal – PLAČILO (brez dodatnih stroškov).
Stripe – Plačilo z bančno kartico (brez dodatnih stroškov, plačilo se izvede takoj ponudniku).

CENE:

Vse cene v spletni trgovini FRČO MOTO vključujejo DDV (razen če je izrecno zapisano drugače). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo za vsa zgoraj navedena plačila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “Naročilo potrjeno” in številko naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku treh ur po oddaji. V primeru pravočasnega preklica kupcu ne nastanejo nobeni stroški. V kolikor kupec naroči izdelek brez zaloge ( na njegovo željo in plača naročilo vnaprej -kartica / PayPall ) in ne prekliče v roku treh ur po oddaji naročila, tistega naročila ni mogoče preklicati ali vrniti kupnino kupcu. Zato se kupec ob oddaji naročila zavezuje da je naročil pravi izdelek.  

Kupec lahko naročilo prekliče tudi kasneje, če mu sporočimo, da izdelek, katerega je naročil, začasno ni dobavljiv. 

Če kupec blaga ne prevzame, ko je bilo le-to že poslano, se mu zaračunajo neposredni stroški vračila blaga (stroški, ki so nastali v zvezi s pakiranjem, pošiljanjem in vračilom pošiljke).

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga obvesti po elektronski pošti. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje na določen naslov.

SKLENITEV POGODBE IN DOBAVA

– V spletni trgovini poiščite želeni izdelek in ga dodajte v nakupovalno košarico. To storite tako, da kliknete na (+ ) poleg cene izdelka na seznamu ali kliknete »dodaj v kosarico« ob opisu izdelka.

– Izdelek lahko kadarkoli iz košarice tudi odstranite. To storite tako, da kliknete (x) ali smetnjak (odstrani izdelek) v predogledu kosarice ali v pogledu »kosarica« oznacite izdelek pod napisom odstrani in kliknete »osveži«.

– Če ste izbrali vse želene izdelke kliknite » Zaključek nakupa«.

V nadaljevanju se vam izpišeta dva stolpca: “Podatki plačnika” in “Vaše naročilo”. Nato vpišite svoje podatke za dostavo ter izberite način plačila in dostave. Imate tudi možnost izbrati “Prednostno naročilo”, kar pomeni, da bodo izdelki, če bodo na voljo in zapisani na zalogi, poslani takoj, brez zamud. V primeru, da naročite izdelke z rokom dobave in izberete “Prednostno naročilo”, bo vaše naročilo poslano takoj, ko bodo izdelki na voljo v našem skladišču. Izdelki z “Prednostnim naročilom” so obdelani prednostno v primerjavi z izdelki brez te možnosti.

Zaloga in roki dobave so navedeni tudi v košarici, kjer boste prejeli opozorilo, če izdelek ni na zalogi. V primeru, da imate več izdelkov v košarici, se vam bo izpisal izdelek, ki ni na zalogi, skupaj z rokom dobave. Vse cene in dostava vključujejo DDV.

Priporocamo vam izbiro registracije , saj s tem pridobite uporabnisko ime in geslo s katerim lahko kasneje dostopate do vasih uporabniskih podatkov in statusa narocil.

Pozorno preglejte vnesene podatke in potrdite narocilo – narocilo z obveznostjo placila. Po elektronski posti prejmete potrdilo o narocilu .

– Ob potrditvi narocila (narocilo z obveznostjo placila) ponudnik obvesti kupca po elektronski posti. Poleg tega bo kupec na e- naslov , ki ga je vnesel , prejel e-posto s podrobnostmi njegovega narocila – predracun (naroceni izdelki , strosek dostave , nacin dostave in izbran nacin placila). Pogodba o nakupu narocenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (to je prvo elektronsko sporocilo o statusu narocila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Sporocilo lahko potrosniku na njegovo zahtevo podjetje ponovno poslje.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali v primeru uskladitve dobavnih pogojev kupca poklice na posredovano telefonsko stevilko ali ga kontaktira po elektronski posti.

– Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika , kot za kupca.

– V primeru telefonskega narocanja se smatra , da se strinjate z navedenimi pogoji poslovanja in GDPR.

– Številka 041 707 219 za informacije in pomoc pri narocanju med delovnikom od 14.00-15.00h je placljiva po osnovni tarifi – ceniku vasega operaterja.

Kupec lahko placa naroceno blago ob prevzemu z nakazilom na TRR SI56 0441 1011 3643 723 prodajalca po predracunu (oddano narocilo velja kot predracun)

Prodajalec pripravi blago za prevzem ali ga preda dostavljavcu. Kupec prejme sporocilo o statusu narocila »Poslano v dostavo «. Prodajalec se bo trudil , da bo blago dostavljeno kupcu v dogovorjenih rokih.

DOBAVNI ROK
Za izdelke na zalogi (na zalogi) je dobava blaga 1-3 delovne dni (velja za naslove v SLO). Za izdelke , ki niso na zalogi (dobavljivo) je čas dobave 5-7 ali 5-10 delovnih dni (ali kot je zapisano ob posameznem izdelku), vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povprasevanje o artiklu , dobavni rok sporocili po enem izmed vasih kontaktov.

DOSTAVA

Omogočamo vam dostavo (zavihek dostava)

• Hitro dostavo z dostavno službo GLS

• Osebni prevzem v skladiscu (čas prevzema , termin po dogovoru)

– Dostava se izvrsi na naslov , ki ste ga posredovali ob narocilu ali registraciji in je omejena na podrocje države Slovenije v 1-3 delovnih dneh. Če želite dostavo izven Slovenije za rok dobave povprasajte prodajalca. Dostava se izvrsi v dopoldanskem casu zato priporocamo , da za dostavo izberete tisti naslov , kjer ste dosegljivi. V primeru , da vas v casu dostave ni na naslovu , vam bo dostavljalec pustil sporocilo in se z vami dogovoril za ponovno dostavo.

Dostavljalec vam blago dostavi do vhoda v stanovanjski objekt.

– Dostava na izbrano mesto v vasem stanovanju , dvoriscu , hisi ali poslovnem objektu in namestitev ter montaža , nista vkljuceni v ceno dostave.

– Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni na prevzem vecjih in težjih posiljk.

Pogodbeni partner – dostavljalec posiljk je GLS oz. druga kurirska služba , ki opravlja svojo dejavnost v Sloveniji ali v vasi državi , vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugega dostavljalca , ce s tem ne bo spremenil dogovorjenih pogojev ali se bo s tem se bolj prilagodil kupcu.

Takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavljalca preverite blago. V primeru poskodovanega blaga naj obvezno tudi dostavljalec podpise reklamacijski zapisnik – oziroma zapisnik o poskodovani posiljki.

Kasnejse reklamacije glede poskodovanega blaga ali prevzete kolicine prevozniki upostevajo le izjemoma in jih tudi nase podjetje ne more resiti ali upostevati. Če je le mogoce zabeležite poskodbo s fotoaparatom. Paket skupaj z zapisnikom vrnite dostavljalcu . V teh primerih se obrnite na (podjrtje za dostavo) dostavljalca , ki je izvrsil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe so na spremljevalnih dokumentih na paketu.

OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem na našem naslovu, Tovarniška ulica 9, Poljčane, je možen le izjemoma po predhodnem dogovoru. Naročilo izdelkov je potrebno najprej opraviti v spletni trgovini na spletni strani www.frcomoto.si in plačati kupnino preko prednaročila. Ko je naročilo sprejeto in pripravljeno za prevzem, vas bomo o tem obvestili na telefonsko številko ali po e-pošti.

Rok za osebni prevzem izdelka na našem naslovu je 5 delovnih dni od prejetega obvestila na vaš e-mail, da je blago pripravljeno za prevzem. Po preteku 5 delovnih dni si pridržujemo pravico, da vaše naročilo prekličemo oziroma storniramo.

PLAČILO

– Stroske dostave 5.86€ (GLS) za narocilo – paket (ne glede na težo paketa) in ga placa narocnik/prejemnik posiljke do vrednosti narocila 200€ (velja za Slovenijo).

– Za naroceno blago je možno placilo PO POVZETJU kar pomeni , da placate kupnino dostavni službi ob dostavi paketa , velja samo za naslove v Sloveniji. V tem primeru vam bomo paket poslali v najkrajsem možnem casu (1-3dni /Slovenija).

– Če se odlocite za placilo po PREDPLAČILU ( Po dogovoru ) – gre narocilo v izvedbo , ko sredstva nakažete na nas TRR (za hitrejsi postopek nam posljite potrdilo o placilu na e-mail) cas dostava 1-3dni!

– PayPal placilo – velja kod PREDPLAČILO – vase narocilo vam pripravimo v najkrajsem možnem casu 0-24h(delovni dan) (dostava 1-3dni Slov.).

– Stripe plačilo (plačilo z kartico) – velja kod PREDPLAČILO – vase narocilo vam pripravimo v najkrajsem možnem casu 0-24h(delovni dan) (dostava 1-3dni Slov.).

– BREZPLAČNA DOSTAVA – primeru nakupa nad vrednostjo 200,00 EUR postnino placa FRČO MOTO. Izjema je narocilo izdelkov, ki potrebujejo posebno dostavo , glede na težo ali dimenzije. V tem primeru je postnina prikazana na predracunu. Po izvedenem narocilu bo blago poslano na naslov, ki ste ga navedli ob nakupu.

– Spletna trgovina FRČO MOTO si pridržuje pravico, da vsa narocila , za katera je kupec izbral predvideno placilo z nakazilom na transakcijski racun podjetja , enostransko preklice , ce so od dneva narocila minili vec kot 3 delovni dnevi in kupnina ni bila poravnana v tem casu. (Neizvrsena placila/narocila namrec bremenijo zalogo podjetja in onemogocajo nakup ostalim uporabnikom).

Z oddanim narocilom (narocilo z obveznostjo placila) v spletni trgovini www.frcomoto.si – FRČO MOTO TRGOVINA se zavezujete , da boste pri izbiri placila po povzetju ob prevzemu vasega blaga poravnali kupnino.

Ob prevzemu posiljke obvezno podpisite morebitne spremne dokumente (dobavnica, …).

Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in stevilcno pregledati ter zapisati morebitne vidne poskodbe na embalaži ali blagu.

NEPREVZETI PAKETI
Kupec je po Obligacijskem zakoniku narocen paket dolžan prevzeti in placati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroca financno skodo. V primeru neprevzetega paketa stranki zaracunamo stroske neprevzetega paketa (3,70€ + stroske vrnitve paketa, katere cena se razlikuje od vsakega posameznega paketa), strosek priprave paketa, katera zajema vse administrativne stroske z obdelavo neprejetega paketa v skupni visini: 10,00€ za vsa narocila, v katere je vstet material za pakiranje in embalaža v visini 2,50€ in stroski administrativne priprave v visini 7,50€. Narocnik se lahko zaracuna stroskov izogne z vnovicno dostavo povecano za stroske vrnitve posiljke in nove dostave. V primeru lažnih narocil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

ZAVRNITEV NAROČILA

Podjetje FRČO MOTO TRGOVINA, Boris VODUSEK s.p. lahko narocilo, za katerega ugotovi , da ga pod navedenimi pogoji in podatki , s katerimi razpolaga , ne more izvesti, zavrne.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Pogodbe , sklenjene na daljavo in pogodbe , sklenjene zunaj poslovnih prostorov ter z njimi povezan odstop od pogodbe opredeljujejo 134 , 135 , 136 , 138 , 142 in 143 clen ZVPot-1 in njihovi podcleni. Pravico do vracila kupnine , garancije , neskladsnost blaga in nepravilno opravljenih storitev natancneje urejajo dolocila ZPV (kamor spada tudi nakup preko spletne trgovine) in njihovi podcleni. vrne prodajalcu brez navedbe razloga.

V roku 14 dni od prejema blaga mora kupec pisno obvestiti prodajalca (po pošti ali elektronski pošti) o namenu vračila blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je treba vrniti v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primerih, ko je predmet pogodbe blago, ki je bilo naročeno izključno in posebej na željo kupca, izdelano ali pripravljeno po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ali pa blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Potrošnik ima pravico do ogleda in preizkusa artiklov le v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nedotaknjeno in v nespremenjeni količini ter obliki (npr. ne bomo reklamirali menjave električnih komponent (tuljave,CDI,ECU,omejevalci,Led Luči), tuning delov, cilinder kitov, uplinjačev in izpuhov po prvi montaži, ker ti niso homologirani za cestno uporabo), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala brez krivde potrošnika.

V primeru vračila blaga, ki je bilo že zmontirano ali naročeno po posebnem dogovoru z kupcem, se kupnina vrne delno( z odbitkom od 20% cene na odprto embalažo,v višini ocenjene vrednosti izdelka. (ZVPot, člen 43D, 9. odstavek). Oceno vrednosti poda FRČO MOTO. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za obvestilo o odstopu od pogodbe.

Prosimo, da vrnjenim izdelkom priložite kopijo računa (Naročila iz Frčo Moto Trgovine ) ,računa servisa ki vam je montiral izdelek (račun se mora glasiti na vas) in kratko pojasnilo, zakaj vračate blago.

– Izdelke dobro zascitite (obložite s casopisnim papirjem) in vrnite na nas naslov (FRČO MOTO TRGOVINA Tovarniska ulica 9 2319 Poljcane) preko Poste Slovenije ali drugega dostavljalca. V paket priložite kopijo originalnega racuna in ustrezen obrazec – Vracila ali odstop !! – Prosimo vas, da vrnjene posiljke ne posiljate z odkupnino , saj le te ne bodo prisle do nasega naslova. Priporocamo , da posiljko posljete “priporoceno”, da lahko posiljko v primeru izgube izsledite.

– Kupec mora blago vrniti na naslov: FRČO MOTO TRGOVINA – Boris VODUSEK s.p., Tovarniska ulica 9, 2319 Poljcane , Slovenija.

Vracilo vplacila (vrednost blaga , stroskov) (143 člen ZVPot-1) podjetje vrne vsa prejeta placila potrosniku z enakim placilnim sredstvom kot ga je uporabil potrosnik , razen ce potrosnik izrecno zahteva uporabo drugega placilnega sredstva in ce potrosnik zaradi tega ne nosi nobenih stroskov – takoj , ko je mogoce , oziroma najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe.

• Strosek vracila blaga , ki ka zaradi njegove narave ni mogoce vrniti po posti (Pripogodbah sklenjenih na daljavo -43bcl.ZVPot). Strosek in nacin za vracilo blaga ki ga ni mogoce vrniti po Posti ali dostavi zaradi njegove narave bremeni podjetje FRČO MOTO in v dogovoru z kupcem bomo taksno blago sami prevzeli na naslovu kupca v Sloveniji , brez stroskov za potrosnika.

Vracilo poskodovanih posiljk

Kupec je ob prevzemu dolžan blago in paket preveriti in ce ob prevzemu blaga opazi , da je artikel ali paket fizicno poskodovan , kaže znake odprtja ali da manjka vsebina , mora sprožiti reklamacijski postopek (poslikajte paket in zahtevajte reklamacijski zapisnik) pri Posti Slovenije oziroma pri dostavni službi , ki vam je paket dostavila.Poškodovan paket niste dolžni prevzet. Pred prevzemom tako posiljko zavrnite ali ce ste jo prevzeli , paket vrnite na najbližji posti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, posliklajte poškodovan paket in stopite v stik z nami v skladu z navodili , objavljenimi na zavihku – Vracila

Uveljavljanje neskladnosti blaga (stvarne napake) na izdelku (odgovornost podjetja za stvarne napake)

Odgovornost podjetja za neskladnost blaga je opredeljena v 81 do 87 člen ZVPot-1

Obrazec Vracilo artikla neskladnost blaga (stvarna napaka)

Pomembnejse izseke iz zakonskih dolocb ZVPot glede neskladnosti blaga navajamo spodaj:

82. clen:

(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

84 clen:

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

REKLAMACIJA

Postopek reklamacije lahko izvede le kupec, ki je naveden na originalnem racunu. V primeru , da se je izdelek poskodoval med dostavo , se najprej obrnite na dostavljalca posiljke Posto Slovenije oz. drugo kurirsko službo , ki opravlja svojo dejavnost v Sloveniji ali vasi državi in ki vam je blago dostavila. Reklamacije sprejemamo na elektronski naslov frcomoto@gmail.com.

V spletni trgovini je pri vsakem artiklu zabeleženo garancijsko obdobje (v kolikor podatek ni naveden, izdelek nima garancije), prav tako tudi na garancijskem kartoncku ali priloženem racunu. Garancija pricne veljati od dneva prejetja artikla in velja do izteka garancije. Za uveljavljanje garancije nedelujocega artikla je potrebno artikel vrniti v casu

garancijskega roka s kopijo racuna ali stevilko narocila (lahko tudi ime narocnika , na katerega je bil racun izdan) ali garancijskim listom, v kolikor je bil priložen k artiklu. Na podlagi izdanega racuna imamo vpogled v narocilo, iz katerega so razvidni podatki izdelka in vasi osebni podatki.

– Poleg je potrebno obvezno priložiti tudi izpolnjen obrazec za vracilo artikla.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki , nepravilne uporabe,mehanske poškodbe , poškodovane embalaže ali okvar s prisotnostjo visje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, da se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblascena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblascene osebe naj se racun vgradnje glasi na kupca izdelka).

V garancijo prav tako ne spadajo okvare , povzrocene pri transportu po izrocitvi , okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj , mehanske okvare , ki jih je povzrocil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe , okvare povzrocene zaradi visje sile , neustreznega ciscenja ali vzdrževanja.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Osebni podatki se zbirajo le v poslovne namene. Z njimi se ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP).

Za primere zlorab in vdorov v racunalniski sistem ne prevzemamo nobene odgovornosti. Vsa evidenca narocil se nahaja na sedežu podjetja . V primeru nejasnosti pri oddaji narocila , si lastnik spletne trgovine FRČO MOTO, pridržuje pravice do navezave stika z narocnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik – kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniskega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zascito svojega racunalnika.

Vase pravice

Nasim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresnicevanju pravic , ki jih navajamo v nadaljevanju:

na tej strani vas v celoti seznanjamo s tem, kako uporabljamo vase osebne podatke
vpogled v podatke, ki jih imamo zbrane o vas, je možen preko menija Moj profil
vedno smo vam na voljo, da uveljavite vaso pravico do popravka.
Omogocamo vam , da zbrane osebne podatke popravite in uredite sami v meniju Moj profil.

– V dolocenih primerih lahko uveljavite tudi pravico do izbrisa vasih osebnih podatkov. V kolikor ste naroceni na prejemanje e-novic , se lahko odjavite v meniju Moj profil ali s klikom na “odjava” v vsakem prejetem e-sporocilu. Če pa ste pri nas kupovali , prosimo, da upostevate, da moramo vase podatke hraniti skladno z zakonodajo.

– V dolocenih primerih lahko zahtevate zacasno ali trajno prepoved nadaljne obdelave vasih osebnih podatkov v celoti ali delno,

– na vaso zahtevo vam bomo vase osebne podatke posredovali zbrane v elektronski obliki

– obravnavali bomo vase ugovore na obdelavo vasih osebnih podatkov

Del pravic lahko uveljavite neposredno z vpogledom na stran in v navedene vsebine. Pravico do popravka smo tudi zagotovili preko vmesnikov v meniju Moj profil. Sami se lahko odjavite od prejemanja e-novic.

Vse ostale pravice lahko uveljavite tako, da nas o vasi zahtevi obvestite s priporocenim pismom na naslov: FRČO MOTO – Boris Vodusek s.p. Tovarniska ulica 9 , 2319 Poljcane, z pripisom GDPR , pri cemer je tema lahko ena izmed zagotovljenih pravic:dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obedalave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov.

Če menite, da se vasi osebni podatki shranjujejo ali kako drugace obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblascencu RS.

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina FRČO MOTO, vsi podatki, opisi, slike in grafika so zasciteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno kopirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega soglasja.

Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

– Sprememba splosnih pogojev poslovanja FRČO MOTO TRGOVINA si pridržuje pravico , da kadarkoli spremeni splosne pogoje poslovanja brez vnaprejsnje najave.

Spremenjena pravila stopijo v veljavo in se uporabljajo od objave na spletni strani dalje.

PRITOŽBE IN SPORI

FRČO MOTO spostuje veljavno zakonodajo o varstvu potrosnikov. Po vseh moceh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti ucinkovit sistem obravnavanja pritožb. FRČO MOTO bo v roku petih delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdil stranki – kupcu prejem le te in mu sporocil , kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obvescal o poteku postopka.

Pritožba se odda prek e- postnega naslova frcomoto@gmail.com ali pisno na naš naslov.

FRČO MOTO se zaveda , da je bistvena znacilnost potrosniskega spora , vsaj kar zadeva sodno resevanje njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroski , ki nastanejo pri resevanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrosnik – kupec ne sproži spora pred sodiscem.

– Zato si FRČO MOTO prizadeva po svojih najboljsih moceh , da se morebitni spori resijo sporazumno.

V nasprotnem primeru je za spore pristojno sodisce v Slovenski Bistrici.

-Elektronska povezava na platformo za spletno resevanje potrosniskih sporov 32.cl.ZlsRSP – https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm? event=main.home2.show&lng=SL

Ne priznavamo nobenega izvajalca za izvensodno reševamje potrošniških sporov.

– Za vse dodatne informacije se obrnite na naso telefonsko stevilko 041/707-219 (med 14.00 in 17.00 uro)

oziroma na elektronski naslov frcomoto@gmail.com.

Osnovni podatki spletne trgovine: Naziv: FRČO MOTO TRGOVINA IN VARNOST DOMA Boris Vodusek s.p. (vpisan v sodni register pri AJPES izpostava Slovenska Bistrica 10.04.2011, zaporedna stevilka vpisa 316-10-00766-2017/2 )

Nismo clani nobene zbornice v Slo.

Naslov: Tovarniska ulica 9 , 2319 Poljcane , Slovenija

Spletna stran:http://www.frcomoto.si

E-posta:frcomoto@gmail.com

Telefon:041/707-219

Identifikacijska st. za DDV:SI34907807

Maticna stevilka:3953491000

Bancni racun TRR- SI56 0441 1011 3643 723 (Nova KBM d.d.)

ŽELIMO VAM OBILO PRIJETNIH IN UGODNIH NAKUPOV !

Boris VODUSEK s.p.